Select Page

Projekti

PROJEKT: Erazmus+ (KA229 – Šolska partnerstva med šolami) »Gradimo temelje za našo prihodnost«

mest izginilo, veliko pa jih pravzaprav sploh še ni bilo odkritih, predvsem na področju novih tehnologij. Naš projekt, poimenovan »Gradimo temelje za našo prihodnost«, ki ga financira Evropska komisija preko programa Erazmus+ (KA229 – Šolska partnerstva med šolami), stremi k raziskovanju in odkrivanju poklicev prihodnosti, omogoča učencem njihovo spoznavanje ter razvoj tehničnih in netehničnih sposobnosti, ki so zanje potrebne. Vključuje cilje in dejavnosti, ki niso vključeni v trenutne učne načrte, vendar menimo, da bi morali biti del izobraževalnega procesa. Partnerstvo OŠ Škofljica in finske osnovne šole Siltamaen ala-aste iz Helsinkov bo v projektu združilo po 13 učencev iz vsake šole, njihove starše, učitelje, šolsko osebje, lokalne skupnosti in različne strokovnjake s tega področja. Naš projekt bo udeležencem koristil z ustvarjanjem priložnosti za učenje, izmenjavo idej, organizacijo dogodkov in inovacijami izobraževalnih metod.

PROJEKT: Trajnostna mobilnost

V projekt Trajnostna mobilnost se je Osnovna šola Škofljica s podružnicama vključila v šolskem letu 2020/21.

Trajnostna mobilnost pomeni iskati in izbirati druge načine mobilnosti, ki pripomorejo k zmanjšanju onesnaževanja zraka in naše okolice. Spodbujanje k večji uporabi hoje, kolesarjenja, vožnje z rolerji, skiroji prispeva h gibanju ter boljšemu zdravju in počutju ljudi.

Več o projektu: GREMO PEŠ S KOKOŠKO ROZI

Koordinatorke projekta: Marjana Černe, Majda Lužar, Maša Primožič, Marjana Strgar, Tina Zelenko

PROJEKT: Razvijanje pozitivnega samovrednotenja ranljivih otrok

V šolskem letu 2017/2018 se je šola vključila v projekt »Razvijanje pozitivnega samovrednotenja otrok in mladostnikov (BASE)«. Namen projekta je učiteljem omogočiti pridobivanje dodatnih veščin za učinkovito delo z ranljivimi učenci, pri otrocih pa spodbujati občutek lastne vrednosti, da bodo  otroci postali še bolj motivirani, odgovorni, uspešni in samozavestni. V okviru projekta sta se na naši šoli  za mentorje programa usposabljali dve strokovni delavki – Anja Hajnrihar in Teja Razpotnik. Delavnice z učenci potekajo v 3. l in 4. m. Izvajajo se tudi merjenja s pomočjo AMS vprašalnikov ob začetku in zaključku izvajanja programa.

Več o projektu

   

Z nadaljevanjem obiska te spletne strani sprejemate uporabo piškotkov. več informacij

Z namenom zagotavljanja najboljše možne uporabniške izkušnje, so piškotni na tem spletnem mestu vklopljeni. Z nadaljevanjem obiska tega spletnega mesta se strinjate z njihovo uporabo.

Zapri